http://publishme.se/ferreberre.blogg.se/design/index_page/?page=entry_page

Home

Tyvärr, Längre än så här blev ni inte av med mig ;)

Nä men resan har varit sjukt rolig och ett härligt nytt minne :) första veckan var lite seg till en början för det fanns inte så mycket att göra mer än att ligga på stranden och steka hela dagarna ut. Sen träffade jag lite nytt roligt folk (norska killar) allihopa ;) Men de var nice:) Ett bevis på att hotellet var tråkigt och at det inte fanns ett skit att göra där var att vi satt och lockade plånbok på kvällarna x) Tro det eller ej men typ alla gick på de, så vi fick ju några goda skratt iaf :)

Andra veckan kom ju som sagt Jesper och Pontus så då blev det fart :) Istället för att bara ligga och steka dagarna ut nu så blev det volleyboll turneringar några timmar varje dag ;) (barnen mot föräldrarna).
Höll även på att bli utslängd från hottelet flera gånger under de två veckorna x) Men de var bara kul ;)

Vet inte riktgt vad jag ska berätta mer för vi har gjort så mycket och orkar typ ite skriva ner allt, iaf inte just nu x)

Nä nu ska man till mormor och gratta henne så de blir nog tårta hoppas jag :)
hörs :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback