http://publishme.se/ferreberre.blogg.se/design/index_page/?page=entry_page

New day

Ja en ny dag igen och de finsn absolute inget att göra. Vet inte riktigt vad jag tänker på nu, kan inte vara mycket fast ändå mycket på något vis. Det är säkert någon som förstår vad jag menar med det?
Just nu känner jag verkligen för att göra något roligt och pajas aktigt :)
Typ som att springa med pyjamas genom stan, klä ut sig till clown och gå in på kicks och fråga vilket läppstift som passar en, sitta i en rondell mitt i stan och fika, sätta sig i en soptunna och skrämma alla som öppnar den, ja typ något sånt där galet och roligt :) det var ett tag sen jag gjorde något sånt nu och känner att jag saknar det ;)
Visst ni får tycka att jag är en tönt, fjortis eller vad ni nu kanske tycker om mig med det bryr jag mig egentligen inte så mycket om. Jag kommer inte att ändra på mig bara för det, utan kommer vara mitt vanliga jag, och det är jag stolt över :) Man ska inte börja ändra på sig bara för att alla andra kanske ill det, man ska vara sig själv och trivas med sig själv, då är man som bäst och starkast :D

En annan sak jag har tänkt på är på att göra bort sig. Det brukar offtast vara pinsamt och man brukar kanske vilja sjunka genom jorden när man gör bort sig ganska mycket. Det har iaf hänt mig ett antal gånger :P Men egentligen varför skämmas när man gör bort sig, det är då de är pinsamt och alla bara glor konstigt på en med den där blicken. Varför inte sätta sig och skratta åt sig själv och tänka på hur fult det egentligen såg ut och låssas som om att det var meningen?
Om man gör det så blir det inte pinsamt och då tekninskt sätt så gör du inte bort dig :) Så är det iaf för mig, jag har gjort bort mig så många gånger att det är inte pinsamt för mig längre, jag skrattar mest åt mig själv och gör en rolig grej utav det :D
Så det jag vill säga är att om du inte tycker att det är pinsamt och inte skämms över det du gjort så gör du tekniskt sätt inte bort dig! :D

Morsning Korsning :)

Kommentarer
presten som bor på berget som heter therese i förnamn! säger:

vi måste göra nåt pajasaktigt snart!!

2009-07-13 | 18:55:39
ävelicious säger:

tack!

2009-07-14 | 01:11:06
Bloggadress: http://evehedberg.blogg.se/
Andréa säger:

Sv: Tack, kika gärna in i bloggen fler gånger! :)

2009-07-14 | 11:58:26
Bloggadress: http://makeupartisten.blogg.se/
Majimo säger:

Hej! :)

Jag vill jättegärna ha tips på bra kärlekslåtar, så ge mig din favorit! :)

2009-07-15 | 02:33:44
Bloggadress: http://majimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback