http://publishme.se/ferreberre.blogg.se/design/index_page/?page=entry_page

sega dagar..

Ja nu har då i princip halva sommarlovet bara runnit iväg. Visst de känns inte så jobbigt att man snart börjar skolan för allt är ju nytt denna gången, vilken känns väldigt bra :D
Just nu känns det nästan som om att jga vill att lovet bara ska ta slut någon gång. Jag gör typ inget annat än att sova, data, tv och om det är fin väder så steker jag. Ja som ni ser så är dagarna ganska enformiga just nu. 
Troligtvis är det nog mest för att jag vill att de ska bli den 25 för då blir det mallorca i två veckor :D Det ska bli så himla skönt att bara komma hemifrån och ligga på stranden :D sen så kommer ju Jesper och Pontus andra veckan vi är där, det får vi inte glömma heller :)

Egentligen finns det åtminstonde två saker som jag borde göra.
1-börja kolla lite saker till mallorca
2-ta en springtur

ja det här med att börja ''packa'' lät ju inte så speciellt roligt och sen känns det inte precis som om att jga har lust till något sånt just nu, det lär ju bli att man packar som hastigast dagen och kvällen innnan man ska åka och springer runt i huset som en virrhöna. Men men det går nog det oxå ska ni se :P

Att ta en  lång springtur skulle behövas just nu känner jag. Jag har inte tränat på ja typ 3 veckor sen fotbollen slutade och har inte sprungit annars heller på ett bra tag. Det känns väldigt frestande att bara springa helt ensam med mig, musiken och vägen just nu, bara få rensa tankarna lite och känna hur vinden skönt blåser på en ;P ja ni vet nog vad det är jag menar ;)

sen hoppas jag att presten som bor på berget och heter therese i förnamn kommer till mig snart :D

Vi får väl se vad som händer i morgon om man springer rundan på 5 km eller vad som händer :P
Nu blir det att nörda framför guitar hero typ hela kvällen :D

Ronja and Me :D
Jag och Ronja i högsta och steker :D måste göras snart igen :D


Vi hörs :*




Kommentarer
ronja säger:

ja klart vi ska åka och bada igen habibi!

2009-07-19 | 14:53:14
Bloggadress: http://ronjalialexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback