http://publishme.se/ferreberre.blogg.se/design/index_page/?page=entry_page

Sallet!

Pernilla kom och hälsade på mig ida :D det blev en lite tur med skotern och tolkade igen, min bror tjatar så grymt mycket så kunde inte säga nej :P Sen satt vi o drack lite te med syster o hennes kompis och skvallrade lite ;)

Satt och diskuterade gamla sidor som man var medlem på när man var mindre. Det slutade med att vi bestämde oss för att ta upp våran karriär i Stallet.se igen, så mogna som vi är :P Dom har gjort om allt helt och hållet, mer wannabe facebook nu för tiden så vi fattar inget x) Men som sagt man kan ju inte alltid vara smart, ''är man smart på skolan så är man inte smart på fritiden'' Citerat av Pernilla :)

Jag blev oxå sugen på att dra iväg och åka lite längd nu, men vet inte om jag får med mig syster så vi får väl se hur det blir med den saken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback