http://publishme.se/ferreberre.blogg.se/design/index_page/?page=entry_page

Lyxig hemmafru, eller?

Tog mig en tur till Östersund sådär på morgonkvisten till jobbet. Denna gången var det inte för attg jobba dock, utan för att säga upp mig. Har varit är sedan den 11 juni och känner att et inte riktigt var min grej. För er som inte vet så har jag varit en 'telefonförsäljare''. Dock så skulle jag inte kalla det för de men vet inte vad annars det heter. Jag jobbade alltså inte med att sälja saker.
Jag ringde företagare angående något som kallas samköp av försäkring. Det är egentligen en bra grej, men att få alla att fatta det är inte lätt. Det ända jag ville göra var att samla företagare som går ihop i en stor grupp där man då kan förhandla ner deras försäkringspremier med samma villkor. 
 
Men som sagt det var inget för mig, jag vill träffa folk irl och möta nya människor hela tiden.
Nu har i alla fall jag och lillebror suttit och tittat på en ny film av Miley Cyrus, LOL hette den. Drama, komedi som faktiskt var helt okej att titta på :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback