http://publishme.se/ferreberre.blogg.se/design/index_page/?page=entry_page

Söndag idag, igen....

 
Är det bara jag eller är söndagar den tråkigaste och mest värdelösa dagen på hela veckan? känns som en otroligt deprimerande dag då man inte vill göra något... 
 
Har precis fått i mig en suuuper go pizza efter ha suttit i ett möte om ett kanske framtia jobb i typ 2,5 timmar, mycket givane och intressant. Vad det gällde för sorts arbete kan jag tyvärr inte avslöja för tillfället, så det får bli i framtiden någon gång ;) 
 
Ikväll blir det bara till att ta det lungt och mysa till någon film kanske, börjar ju jobba i morgon igen efter fyra veckors otroligt skön semester. Skulle kunna ha semester resten av mitt liv och pengarna änå rullade in :)) Jag får se till att bli en lyxhustru där mannen tjänar pengarna åt mig eller något i den stilen ;)

Kommentarer
isabelle säger:

Tack så jätte mkt :)

2012-08-13 | 06:26:17
Bloggadress: http://isabellebongcam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback