http://publishme.se/ferreberre.blogg.se/design/index_page/?page=entry_page

Turkiet - Alanya

Sitter nu och tittar lite på bilderna från turkiet, blev rätt många faktiskt, fler än vad jag trodde, men det är bara roligt att ha :) har också beställt ett antal foton till framkallning nu också så jag får fortsätta min rese fotobok och utöka den med ännu en resa :)
 
Har inte så mycket roligt att berätta mer än att vi hade en ortoligt bra vecka i turkiet och jag längtar redan tillbaka. Dock så var det roligt att komma hem också för att få träffa lill valpen :) Trodde inte att hon skulle känna igen oss eftersom vi bara hann ha henne i en vecka, men hon blev super glad när vi kom och hämtade henne så nog minns hon oss allt :)
 
Idag har jag tvättat upp massa kläder från turkiet och försökt träna inkallning på Tilla, vill ju inte ha en hud som inte kommer när man ropar på den sen heller, så för tillfället luktar alla mina kläder hundgodis :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback