http://publishme.se/ferreberre.blogg.se/design/index_page/?page=entry_page

Eyelashes

Hittade en produkt som ska förlänga ögonfransarna som damp ner i posten igår. Den var egntligen svin dyn 995:- men hittade en sida så jag fck fetaste rabatten. Har sett och läst mycket positivt om denna produkten och före och efterbilderna jag sett såg super ut. Hoppas verkligen att detta fungerar lika bra på mig som det verkar ha gjort på många andra. Lägger upp före och efter bild lite längre fram då jag hunnit användt den ett tag.
 
Fick också mascaran till ett riktigt bra pris om man köte prolashen så lika bra att köpa mascaran också då. Den ska också hjälpa till att få fransarna snyggare och innehåller massor med vitaminer som är grymt nyttigt för fransarna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback