http://publishme.se/ferreberre.blogg.se/design/index_page/?page=entry_page

Fashion in shoes

Kikade in på Heppo.se för att titta på lite underbara och snygga skor De har verkligen alla sorters skor där. Men jag fastande självklart för ett par som direkt drog till sig min uppmärksamhet. Dvs dessa läckerheter! Som också är fodrade. Hur bra är inte det? Ett par snygga stövlar/kängor med foder i, kan inte bli bättre. Har försökt att hitta ett par snygga skor som dessa men har tidigare inte gjort det för en nu. Heppo har verkligen allt i min smak alltså.
 
Skorna är i alla fall ett par Blowfish Kenessa och kostar 999 kr. Blowfish är i alla fall ett unikt märke som tillverkar skor till de som vill sticka ut och inte se ut som alla andra De gör trendiga skor på sina egna sätt och tolkningar. Och Dessa skor är ett pra exempel tycker jag Sjukt snygga och trendiga skor som man inte sett tidigare. Man behöver inte oroa sig över att alla andra ska ha dessa eller likande.
 
Skorna har i alla fall en yttrsula i gummi och är som jag skrev tidigare fodrade så att du inte ska frysa om fötterna de kalla dagarna. Skorna är gjorda av syntet dvs ett konstgjort material. Så materialet kommer inte från något djur eller något material från naturen Bra va?
 
Jag är sjukt sugen på dessa läckerheter och tror att ni där ute också tycker att de ser lockande ut. Kanske ska ta och titta närmare på dessa efter juletiderna för att se vad som återstår av mina pengar. Finns dessa kvar då så kommer jag helt klart att slå till.
 

 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback