http://publishme.se/ferreberre.blogg.se/design/index_page/?page=entry_page

Fått jobb!

Har nu fått en ''fast anställning'' eller som det heter idag en tillsvidareanställning och jag är super lycklig!! Kommer nu framöver att jobba på åre skutans trafiksola, så om ni vill börja köra i järpenområdet så är det bara att slå en pling så fixar jag det ;) Känns så enormt skönt att veta att man har ett jobb att gå till varje dag och slippa sitta hemma och fundera vad som kommer hända fröver.
Var där på en liten introduktion idag för att lära mig programmet och börjar redan på Måndag! :)
 
För den som vill så kan du kika in på länken här om du är intresserad eller bara vill se vart jag jobbar.
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback