http://publishme.se/ferreberre.blogg.se/design/index_page/?page=entry_page

Snyggare naglar på nån vecka!

Började för två veckor sedan att använda mig utav två prosukter som svärmor tipsat mig om för att få naglarna att både bli hårdare samt växa snabbare. Och jag måste säga att jag har märkt en otrolig skillnad nu efter 2 veckor på mina naglar. De växer verkligen så det knakar och har aldrig varit med om hållbarare naglar.
Mina gick alltid av så fort man typ nuddade något och nu är de stenhårda.
Otroligt bra produkter till otroligt bra priser!
 
Produkterna jag använder mig utav är först en nagebandsolja som heter: Artdeco intensive nail care stick och innehåller vitaminer som naglarna behöver och gör att de växer snabbare.
Ni hittar den HÄR.
 
Den andra produkten heter: Nail vital micro cell 2000 och är ett genomskinligt ''nagellack'' som stärker naglarna otroligt på 3 veckor om man följer anvisningarna som finns på flaskan.
Ni hittar den HÄR.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback