http://publishme.se/ferreberre.blogg.se/design/index_page/?page=entry_page

Vill ha i Julklapp!

Hittade ett bar as snygga, fräcka och coola skor som jag så gärna skulle vilja ha i julklapp. Ett par kängor med 8 cm klack och nitar. Fett snyggt ju! Skulle passa mig perfekt som vill ha ett par fräcka skor med klack som ändå inte är ett par klackskor eller likannde. Dessa skulle istta super när man ska ut på krogen i Åre eller bara ut på stan då man kan se snygg ut men ändå cool på samma gång. Helt sjuka skor alltså! Har kommit in i någon slags fas då jag bara älskar nitar på skor nu och sen såg jag dessa. Jag dregglar över dem :D
Tomten vad säger du? har jag varit snäll nog?
 
Älskar verkligen den här stilen som är lite punkigare/rockigare men ändå stilren. Min smak och stil på pricken!
Tänk bara ett par snygga byxor till dessa och en snygg topp så är krogstilen klar på några sek ;)
Eller varför inte bara några enkla stilrena kläder och låta skorna göra hela outfiten, mumma säger jag bara. Mina förväntningar på tomten ligger nu på topp!
 
Tror det är dags att jag är riktigt snäll nu så att tomten kommer med ett par sådanna skor till mig inslagen i ett stort och fint packet från sin säck! 
 
Snälla tomten, ge mig dessa skor i julklapp tack! Jag lovar att vara så snäll mot dig :)
 
 
Klicka på bilden eller klicka här för att komma till dessa läckra skor från modegallerian!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback