http://publishme.se/ferreberre.blogg.se/design/index_page/?page=entry_page

Regn

Har precis varit och grattulerat min kusin som fyllde 21 för någon vecka sedan, har haft fullt upp så har inte kommit mig iväg för en nu. Mamma, bror och syster åkte nu till Östersund för att jobba på yran och jag sitter hemma o tar hand om min sjuke pojkvänn, rätt mysig lördag det också faktiskt.
 
Har också plockat fram resväskan nu för att kunna börja packa någon gång. Åker ju till Turkiet på Onsdag morgon och Arlanda på Tisdag. Tycker alltid att det är så svårt att veta hur mycket man ska ha med sig och framförallt vad. 
Tänkte passa på att bjuda på lite kort sen sist vi var i Turkiet 2010 :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback