http://publishme.se/ferreberre.blogg.se/design/index_page/?page=entry_page

Gratis pressentkort!

 Tänkte ta och tipsa om en grym sida som heter Gratisbio där man kan få helt gratis pressentkort på en otroligt stor mängd av butiker! Jag själv är med på sidan har har redan efter en månad fått ett pressentkort på Ginatrickot på ett värde av 50 kr! Jag har nu inte heller långt kvar till jag får mitt nästa gratis pressentkort. Och som sagt det är helt GRATIS!
 
För att få poängen räcker det med att man antingen besöker hemsidor, svarar på frågor, tar del av sjukt bra erbjudanden och mycket mycket mer.
 
Jag säger bara en sak, gå med du också! för alla vill väl ha gratis pressentkort hemskickade i brevlådan? :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback