http://publishme.se/ferreberre.blogg.se/design/index_page/?page=entry_page

Hårfrisyr, ett ilands problem?

Jag ärless på mitt hår nu och tycker aldrig att jag får till något med det, allt ser bara fult, tråkigt och dött ut. Har aldrig ändrat min frisyr eller färg på mitt hår och är sjukt sugen på att testa något nytt! problemet är vad jag ska testa och om jag väl vågar när man sitter där hos frisören o.O
 
Ibland vill jag kunna trolla eller nått så man kunde ändra frisyren, färgen osv utan att något hände och så man kunde få tillbaka det man hade innnan om man skulle bli missnöjd, tyvärr så är det bara drömmar och tankar som är omöjliga att få till...
 
Dock så tror jag att om någon skulle komm på något liknande så skulle det slå och bli stort, för vilken tjej skulle inte vilja kunna se resultatet på sig själv innan man ens har gjort det som ska göras? Vore ju helt underbart!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback