http://publishme.se/ferreberre.blogg.se/design/index_page/?page=entry_page

I'm back

Bloggen har legat rätt död sen i Fredags och det är på grund av att vi tog en spontanresa till Västerås i Fredags och kom hem i Söndags kväll. Sen har jag bara inte hunnit med att titta in här på grund av jobb. Sjukt mycket jobb jag får för att vara arbteslös btw.
 
Helgen spenderades som sagt i Västerås. Jag, Pär och Patrik tog bilen ner och överrraskade Emeli (pär och patriks syster) riktigt kul faktiskt :) Vi bodde på scandic och fick lyxig hotellfrukost som såklart alltis är det bästa på hela resan :) Sedan har vi tillbringat dagarna i ett stort Shoppingcenter och självklart på IKEA! :) Var ut på korgen i lördags och jag tog mig in där det va 25 år, de trodde jag aldrig, men kul var det :)
Blev en hel del bilåkning för en så pass kort resa men men det kan vara bra att åka bil långt också :P
Lägger kanske in lite bilder från helgen i morgon, tog inte så mycket bilder heller och har inte lagt in de i datan än. Vi får se vad jag gör.
Bilder på mina/våra inköp kommer jag såklart att lägga upp, ikväll eller i morgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback