http://publishme.se/ferreberre.blogg.se/design/index_page/?page=entry_page

Skinnställ

 Nu när sommaren är över så har jag blivit sjukt sugen på att kliva upp på en motorcykel med det snyggaste skinnstället och hjälmen man kan tänka sig. Mötte nämligen en motircyklist idag när jag skulle iväg en sväng och kom genast att tänka på alla dessa coola skinn kläder och ställen som MC åkarna har på sig.
 
När jag väl börjat tänka på det så grävde jag mig djupare in i tankarna och kom fram till att dagens skinnjackor som vi kan köpa i en vanlig klädaffär ofta är inspirerade från självaste motorcykel stilen. Jackorna är till och med döpta till ex MC jacket och liknande med ordet MC i. 
Vilket jag tycker innebär att vi flesta som köper skinnjackor i den stilen är inspirerade från MC modet och kanske egentligen själva skulle vilja ha de snygga MCstället men vet inte när vi ska använda det eftersom att man inte har eller åker motorcykel. Jag tycker i alla fall att motorcykel kläderna och ställen är sjukt snygga!
 
Och inte bara gälladen Skinnjackor osm vi använder till vardags utan även skinnbycxorna och imitations byxor av skinn som har blivit riktigt innne idag tycker jag också har mycket inspiration som kommer från MC och liknande. Vi använder alltså en hel del så kallade mc kläder/ställ fast av våran egna blandning och en nyare och mer moderik blandning. En mix av mode, rock och mc skulle jag vilja kalla de skinnkläder vi som inte kör mc idag använder :)
 
Hittade en cool sida också när jag ändå snackat och luddat runt massa om MC kläder osv som jag tycker har väldigt mycket att erbjuda en MC åkare. Vem vet en dag kanske jag också är det och får klicka hem nått så fin från denna sidan? :) För det skulle väl ändå inte finnas nått härligare än att kliva upp på en snygg motorcykel en varm och fin sommardag bakom sin älskling och bara köra iväg utan destination. Det är nått jag drömmer om att göra, och kanske fler av er också?
 
Här är i alla fal sidan jag hittade som har massa coola mc grejer att erbjuda till bra priser :) ---> AVAMC skinnställ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback