http://publishme.se/ferreberre.blogg.se/design/index_page/?page=entry_page

Tatuering?

Har varit sen länge mycket sugen på att skaffa en tatuering. Jag har redan bestämt och känt efter hur den ungefär ska se ut och vart den ska sitta. Men det är ett stort val om att ha en tatuering eller inte. Jag vill så gärna ha en men något i mig säger ändå inte. Tänk om man skulle ledsna på den eller att alla bara skulle bli fel. Det finns så många tankar som snurrar i mitt huvud angående tatueringar. Lär väl ändå sluta med att jag gör den, då jag känner att ekonomin räcker till. Det är inte direkt billigt.
Ni kan få se två smakprov på jag ungefär vill att den skulle se ut.
 
Någon som ni fastande för direkt?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback