http://publishme.se/ferreberre.blogg.se/design/index_page/?page=entry_page

Becca Design

Becca Design har nu 15% rabatt på hela sortimentet under september månad om du uppger rabattkoden: sept15 i kassan! Hur bra är inte det liksom? :D Klicka på bilden för att ta dig till hemsidan!


Jag sitter i alla fall och kikar runt på Becca Design's hemsida på massor av coola och sjukt snygga smycken till otroligt bra priser som jag jätte gärna vill klicka hem! Tänkte ta och visa en del av alla de snygga smycken som jag har hittat och verkligen är sugen på som för dagen var ringar och armband eftersom att jag är i stort behov av det.
 
Måste säga att Becca Design är en utav de bästa smyckes sidorna där man verkligen alla kan hitta något! Rekomenderar verkligen en titt in på sidan, och nu när det är 15% rabatt vid användning av koden högst upp på sidan så är det ju ingeta att fundera på! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback