http://publishme.se/ferreberre.blogg.se/design/index_page/?page=entry_page

Bubbleroom

 Sitter och kika runt på bubbelroom's hemsida, och jag måste säga att jag hittar mycket snyggt där!
Check it out!
 
Bubbleroom är en otroligt bra sida för alla att handla på också, det finns allt för alla! Brukar också handla mycket av kläder och jackar från deras hemsida och de är riktigt bra kvalitet på varorna måste jag säga, dom håller riktigt länge och sitter otroligt snyggt :)
 
Det är också lätt att hitta vilken storlek som passar en. Jag själv tänkte ta och rekomendera lite jackor som jag själv tyckte var riktigt snygga ocg som passar till fest och vardags i höst/vinter. 
 
De har verkligen fått in otroligt mycket snygga jackor nu sådär mot hösten och den kommande vintern. Dom har verkligen jackor av alla sorter! Pälsjackor, dunjackor, parkas, skepparkavajer och name it!
Skulle jag haft hur mycket pengar som helst så skulle jag nästan köpa alla jackor, har så otroligt svårt att bestämma mig över vilken av alla dessa snygga jackor jag vill ha.
 
Kan också rekomendera er som är jacklös nu att ni tittar in på deras hemsida och kikar på allt ögongodis som verkligen finns där till bra priser också!
 
Tänkte visa några jackor som jag vill ha:
Jackan heter Karakorum jacket och är en otroligt snygg jacka av dun. Något jag verkligen rekkomenderar! Den sitter så snyggt på också. 
 
 
 
 
Denna jackan heter Alanis Jacket och är ursprungligen från Vila. Riktigt snygg parkas i färgen blå som passar till både fest och vardags. Har tittat på en likannde i flera år men aldrig kommit till kritan att köpa en sådan.
 
 
Och dessa Jofama By Kenza jackor smälter man ju bara för, denna jackan heter Kenza 3.


Detta är mina top 3 jackor just nu, men det kommer ständigt in nya snygga jackor så listan uppdateras för mig själv hela tiden. Men ta en titt in på sidan, det kan jag verkligen rekomendera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback