http://publishme.se/ferreberre.blogg.se/design/index_page/?page=entry_page

Det är för oss solen går upp

Efter en sådan här underbar natt i Åre på Tott hotell i fredags med min kärlek då han också bjöd på allt! så fick det mig också att tänka tillbaka på den tiden vi föll för varandra. Kommer ihåg första dagen jag såg honom, första kontakten jag/vi tog, första gången vi sågs och hur otroligt blyg jag var.
 
Trodde faktiskt aldrig att vägen då skulle leda dit den har lett till idag, men jag kan inte säga annat än att jag är så lycklig äver hur den vägen lett mig och oss till varandra och med varandra. Jag svävar på moln och inget känns jobbigt med dig vid min sida. Du ska veta att du är allt för mig och jag älskar dig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback