http://publishme.se/ferreberre.blogg.se/design/index_page/?page=entry_page

iPhone 4/4s

Sitter och kikar lite gran på skal till min iPhone. Hittade då denna coola sidan med otroligt mycket snygga och coola skal till min iphone! Dom har verkligen allt man kan tänka sig. Några urval är exklusiva blin bling skal, små gulliga skal med ex katten gustaf, hollo kitty, fotbollsskal, blinkande LED skal, ja you name it. Rekkomenderar verkligen att du tittar in på denna sidan. Jag tycker också att skalen är i perfekt prisklass! Här har man råd att handla mer än ett skal åt gången, vilket jag tycker är suuuper bra!
 
Det finns helt enkelt ett skal för alla på Nymobil.se :) Så kika in där!
 
Ett skal som jag fastnade för direkt för och vill köpa är detta underbart söta och fina skal :)
Du kan klicka på bilden för att komma till skalet.
iPhone skal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback