http://publishme.se/ferreberre.blogg.se/design/index_page/?page=entry_page

Jobbjobbjobb

Nu börjar jag få till datorn så att jag kommer ut på nätet, wihoooo!
Idag trodde jag att jag skulle få en härlig soff dag som vanligt, men mamma ringde kl 8 för att de behövde folk på förskolan i arvesund, så vad gör man inte för att tjäna sig en slant? Det var bara att kliva upp ur sängen och kasta i sig frukosten och åka iväg (Y)
I morgon blir det jobb på Såå förskola från 8-16.30 så blir det lite klirr i kassan nästa månad, sånt gillar jag.
 
Ikväll ska jag slinga håret och börja kika på solsidan säsong ett & två så man kommer igång inför 7 oktober då säsong tre börjar!
 
Nån mer som är lika sugen på att se vad solsidan har att erbjuda detta år som jag är?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback