http://publishme.se/ferreberre.blogg.se/design/index_page/?page=entry_page

Tidsfördriv

Hur bor du: I ett hus
Brukar du komma i tid: Alltid!
Hur lång är du: 166 kanske?
Kan du laga mat: njae, beror på vad det är, behöver inte laga så mycket mat :))
Vad jobbar du med/pluggar du: Jobbar just nu som springvikarie på förskolor och har också sökt högskola.
Vad har du på dig just nu: Myskläder dvs mjukisbyxor och en stor t-shirt
Har du någon fobi: Små kryp som larver, kakelackor, spindlar, tusenfotingar osv...
Hade du en bra kväll igår: Ja det hade jag, myste mest
Vilket är ditt senaste inköp: Säng!
Din favoritdryck på morgonen: Oboy
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Åre komun, min lön
Har du sovit i din egen säng inatt: Japp
Vad hade du sönder senast: En telefon?
Vem snackade du med senast: Pär
Varm favoritdricka: Oboy eller varm saft
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Coca coola samt vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: Sommersby päron cider
När gjorde du senast något riktigt dumt: vet inte, har inte gjort det sen jag var liten tror jag :P
Saknar du någon just nu: en gammal kompis
Vad ska man göra för att få dig irriterad: vara dryg?
Någon jag stör mig på: näe
Intressen: fotboll, film, naturen, uteliv, vänner, killen osv osv
senaste person du kramade: pär

Senaste person du ringde: Mamma
Senaste person som ringde dig: Pär
Vad drack du senast: Trocadero
Vill du ha barn: Ja
Längtar du till din nästa födelsedag: Ja
Har rakat dina ben någon gång: Ja
Är du sugen på något nu: Näe
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Inga tycker inte om kaffe
Använder du hudkräm: Jajjemen
Attraheras du av män med skägg: Beror på
Micro-pop eller poppa själv: Poppa själv
Brukar du baka: Ja
Röstade du i det senaste valet: Nä var för liten :(
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Självklart, kan inte bli bättre
Vilken låt lyssnade du senast på: Bad boys
Har någon annan sovit i din säng inatt: Ja, Pär såklart
Vad tycker du är äckligt: kryp..
Har du pengar på mobilen: ja
 
 
 
God Natt Världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback