http://publishme.se/ferreberre.blogg.se/design/index_page/?page=entry_page

Jobb jobb jobb :)

Gick och la mig oavnligt tidigt igår, 23:15 på en lördag :O Måste varit för att älsklingen låg och sussade så sött i mitt knä som jag blev så trött. Men det resulterade ju i alla fall med att jag vaknade utvilad och innan klockan ringde i morse och jag var ovanligt pigg på jobbet idag. 
 
För er som inte vet så har jag ett extrajobb som ''städerska'' eller vad man ska kalla det åt åre fjällby där vi städar ski stars lägenheter så att alla människor runt om kan komma och bi i enormt fina lägenheter.
Sjukt var mycket snygga lägenheter man får städa allstå! Förstår att det är dyrt at bo i åre under dessa veckor när man ser vissa av lägenheterna alltså.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback