http://publishme.se/ferreberre.blogg.se/design/index_page/?page=entry_page

En tankeställare.

 Jobbar som ni kanske redan vet på en trafikskola som receptionist eller vad man ska kalla det. Hade riskettan förra veckan och fick sen en film som vi visar på den utbildningen. Den handlar om en bil olycka där ett gäng tjejer sitter i bilen och under färden smsar när de kör. Sedan kan ni nog litsa ut händelseförloppet.
 
Jag fick mig i alla fall en rejäl tankeställare och vill typ inte röra mobilen eller liknande när jag kör nu. Fick rysningar när jag tittatde på filmen. Helt sjukt. Tycker i alla fall att ni ska ta en titt på filme och dela med er av era tankar osv. Känsliga tittare varnas eller vad man ska säga.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback