http://publishme.se/ferreberre.blogg.se/design/index_page/?page=entry_page

Nytt år nya mål.

Det nya året har börjat och jag läser allt mer och mer nyheter, komentarer, inlägg osv osv gällande att träna, hur man kommer i form och si och så många kilon tappade de på visst många måander. Det är också stora köer till gymen nu för att så många har bestämt sig att börja det nya året med träning och bli fit. 
 
För många så blir man kanske bara påverkad och till och med kanske nedtryckt av alla dessa nyheter osv som vi kan läsa av överallt hur vi ska se ut, hur vi ska äta, röra oss och hur vi ska leva. Varför ska man börja ett nytt år med att må dåligt över sin kropp? vilket jag tror att många gör. Jag själv känner mig påverkad och vill träna mer för att jag har ett komplex på hur tjejer ska se ut, som också många andra tjejer har. Hittade då denna bilden som jag tycker tilltalar mig och denna fixide så otroligt bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback