http://publishme.se/ferreberre.blogg.se/design/index_page/?page=entry_page

Underbar.

Camilla. Den mest underbara vännen man kan ha, är så otroligt glad att jag fick chansen att lära känna dig för ca 3 år sedan och vår vänskap blir allt starkare och starkare. Du livar upp alla dagar och är nog den enda som alltid förstår mina konstiga tankesätt och finurliga saker. Förmodligen så är du rätt lik mig på det sättet så att vi inte ens behöver prata med varandra för att förstå och glad är jag för de, trots att vi ibland kan verka lite korkade! Du och jag för alltid<3




Kommentarer
Camilla säger:

Söta bästaste du! Kunde inte ha sagt det bättre själv! ;)
Du är en heeeeeelt otrolig människa tonfisk ska du veta och jag är grymt tacksam för de fina skolåren med dig samt att jag är suuuuper glad att jag får ha kvar kontraktet med dig! <3
Du är bäst i världen! Fast.. Det vet du ju reda. (; puss påre tokfia!
<3

2013-07-16 | 22:37:10
Camilla säger:

Tokfia* samt kontakten då ;D

2013-07-16 | 22:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback