http://publishme.se/ferreberre.blogg.se/design/index_page/?page=entry_page

Något nytt

Sugen på att köpa några nya par skor nu inför våren osv och hittade dessa från Zalando. Har inte riktigt bestämt mig för om de är snygga eller inte än och hur de egentligen skulle passa på mig. Har aldrig tidigare haft ett par strett skor med ''klack'' förr så har inte en aning om hur dessa kommer se ut på. Gillade egentligen färgerna och utseendet på skorna så är lite av valet och kvalet nu på om jag ska ta och införskaffa mig ett par sådanna för första gången i mitt liv. Vad tycker ni? Är dessa skor snygg och skulle de passa på mig?
För er som kanske tyckte att dessa skorna var supersnygga och vill ha ett pa själv så hittar ni skorna här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback