http://publishme.se/ferreberre.blogg.se/design/index_page/?page=entry_page

2 fantastiska hundar

 Kvällen har till viss del bestått av att titta på söta, coola och underbara hund videor på youtube. Dessa två filmer under som jag vill dela med mig utav är de två som jag fastande mest för. Det är filmer där 2 hunar gör massa tricks osv. De flesta av tricken är bara helt sjuka och jag kunde aldrig tro att man verkligen kunde lära en hund alla dessa olika och sjuka trick. Spec i den första filmen om Zoe så gör hon backflips i en del och en annan så går hon på frambenen med rumpan i vädret. Värt att titta på desa filmer allstå, lite smått chokerad kan man bli. Tror tátt det ä
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback