http://publishme.se/ferreberre.blogg.se/design/index_page/?page=entry_page

Fel kille utröstad ikväll.

Dessa 4 var i kvartsfinal ikväll och alla de 4 bidorg med bra låtar men 3 av dom var extra utmärkande eller den 4 var midre utmärkade eller hur man ska säga. Den som åkte ut ikväll blev då Jens. Hur han gjorde de kan jag inte riktigt först, efter kvällens sånger så tyckte jag att det var Kevins tur att få åka hem efter att ha gjort medelmåttiga låtar ett längre tag nu och ikväll var han sämst enligt min åsikt. 
Han slog ut en grym sångare som presterat så grymt bra under alla avsnitten, men förmodligen så var det utseendet och fansen det satt i. Så då är de ju självklart att den gulliga killen går vidare.
 
En del i mig säger också att detta redan är uppgjort sedan tidigare så den söta fotbollskillen ska ta sig till finalen så att tidningarna har nått att skriva om osv. 
 
Jag personligen tycker att Kevin mer är en grym trubadur men är verkligen ingen idol. Har dock haft svårt att hitta någon denna säsongen men kevin skulle ha åkt ut om nån skulle göra de.
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback