http://publishme.se/ferreberre.blogg.se/design/index_page/?page=entry_page

- Nike Free

Efter en vecka i thailand och nu snart en vecka av att vara sjuk efter det så drar det i mina träningstrådar mer än vad jag skulle kunna ana. Eftersom att jag inte kan träna än utan måste bli helt frisk först från denna dryga förkydlningen så får jag titta på träningskläder, skor och saker så jag får känna mig lite mer positiv och lura kroppen på nått sätt. 
 
Tänkte i alla fall dela med mig av lite snygga och fräscha Nike skor som jag hittat när jag googlar mig runt på nätet efter snygg och fräscha träningssaker. Skulle egentligen vilja köpa alla skorna men min plånbok räcker knabbt till ett par nu efter thailand. Bara att spara och titta ut ett par skor som jag verkligen vill ha.
 
Vilka skor använder du när du tränar?
 
Nike free

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback