http://publishme.se/ferreberre.blogg.se/design/index_page/?page=entry_page

Valentines day

Själv kommer jag att tillbringa alla hjärtans dag på ett flygplan nästan hela dagen och resterande tiden i en bil. Mer romantiskt än så får jag inte. Älskling och jag firar också ett år som förlovade, så kanske lyxar till det med champange eller likande på flyget. Huvudsaken är ju att vi får vara tillsammans Jag och Älskling den dagen eftersom det trots allt är alla hjärtansdag, vi firar ett år och det ska ju vara en kärleksfull dag. Får se om vi hinner med nått kvällsmys när vi kommer hem (ca 23.00) eller om vi är helt utslaga pga tidsskillnaden.
Firar du alla hjärtans dag? Hur firar du den i så fall.
 
valentines
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback