http://publishme.se/ferreberre.blogg.se/design/index_page/?page=entry_page

AF70-300mm F/4-5.6

Fick ett sms från posten idag att ett paket låg och väntade på ica från net om net. Beställde ett objektiv i december och de var nu de som hade kommit. Överlyckliga jag sprang ner och hämtade de och har nu försökt testat de så gått det går i lägenheten och tycker att de verkar va ett grymt objektiv (enligt mig) trots de billiga priset. 

Ska bli så roligt att få använda ett objektiv med grym zoom i Phuket i februari då man kan hitta en hel del roliga saker på håll att ta kort på. 
Ska dock försöka lära mig de de och testa på det mer i dagsljus ute under morgondagen om de inte är så sjukt kallt som de var idag. 



Kommentarer
systern säger:

Kan du fota fin profilbild åt mig ;)

2014-01-13 | 22:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback