http://publishme.se/ferreberre.blogg.se/design/index_page/?page=entry_page

Hemma träning för den snåle.

Jag som inte har ett 100% jobb samt inte vet hur mycket i veckan jag får jobba då jag bara går på timmar känner att jag inte har råd med ett gymkort just nu, och vad gör man då? Man måste väl gå på gym för att gå ner i vikt? Så tänkte jag från början men nej så är det inte riktigt. 
 
De sakerna som används flitigast i hemmet nu för min träning är: crosstrainer, yoga boll, hantlar och appen ''Träningspass''. Alla dessa tillsammans får mig då att kunna träna hela min kropp precis vilken tid på dygnet jag vill då mitt hemma gym alltid är öppet. 
 
Åker till Thailand 6 februari som jag nämnt några gånger och tänker därför köra på lite nu för att se hur stor slilland det kan bli på ca 25 dagar. För att alltid köra lika varje dag så kör jag samma varv vare jag och lika lång tid och rep på varje sak för att se om man orkar mer tillslut och för att ex båda armarna ska bli lika tränade osv.
 
* Crosstrainer program ''fat burn'' 30 min.
* Appen träningspass i 10 min där hela kroppen är involverad. 30 sek på varje övning.
Sen kör jag lite med hantlar på de saker som jag vill träna extra.
* Biceps 12*3
* Triceps 12*3
* Sit ups 12*3
* Squats 12*3
* Sneda sit ups 12*3
 
 
Ungefär sådär ser ett träningspass i mitt hemma gym ut på en dag. Jag kan varriera övningarna lite ibland och lägga till yoga boll på vissa övningar och ibland byter jag ut vissa övningar för att orka mer.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback