http://publishme.se/ferreberre.blogg.se/design/index_page/?page=entry_page

Små ideér

Vill nån gång i livet tatuera mig som jag känner just nu. Det största problemet är då bara att komma fram till vad de är dom just jag vill ha och vad den/det betyder för just mig. Har ju såklart resan en idé om hur den ska se ut, vilken text och vart. Men vet fortfarande inte om jag är säker på det så lika bra att vänta ifall jag skulle få en ny snilleblixt eller nått i mitt liv uppstå som jag vill dela med mig av i en tatuering.

Har du en tatuering eller funderar du på att skaffa en? I så fall vad, vart, och vad betyder den? 
Dela gärna med er av era tatueringar, tankar och ideér. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback