http://publishme.se/ferreberre.blogg.se/design/index_page/?page=entry_page

Stars goes higher!

Såg nyss en film med Hilary Duff och mina tankar började snurra. Tänkte på hur fantastisk hon varit genom åren sedan hon slog igenom med Lizzie Mccuire serien när jag själv var ''liten'' och än idag gör ofattbart bra filmer och är en underbar person. Har tidigare sett massa texter om att hon är en av få av disney skådisarna som verkligen lyckats och inte har spårat totalt utan vuxit upp och blivit en vuxen männsika i en mogen kropp. Och kan inte säga annat än att jag helt och hållet håller med det. Eftersom det har spårat totalt för en hel del av dom, ex miley och lindsay. Vilket jag tror kan vara en nyttig del i deras liv också.
 
Är en stor beundrare av Hilary Duff och har nog alltid varit det nu när jag tänker efter. Minns när jag såg henne på tv som Lizzie första gången och jag tyckte att hon var som mig på nått sätt. Älskade hennes utseende, hennes hår, hennes personligehet. Ja hela ho tilltalade mig, Har under åren fortsatt att följa henne och har aldrig blivit missnöjd och min åskit och mina tankar om henne har aldrig färändrats. Hon är verkligen en underbar människa i sig även om hon spelar andra roller i filmerna så lyser hennes personlighet igenom och jag sitter fäst vid henne. 
 
Så all creds till Hilary Duff idag för att hon klarat av att vara sig själv genom hennes uppväxt och kommit till den fantastiska och underbara vuxna människan hon är idag. Älskar hennes utseende än idag, det är verkligen nått man skulle kunna dö för. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback